Dracula (lättläst)

Dracula (lättläst)
Antal sidor:
102
ISBN:
9789188073303
Utgivningsdatum:
2016-11-01
Förlag:

Jonathan ska sälja ett hus till en greve i Transylvanien. Han åker dit från London för att träffa greve Dracula. På väg til Draculas slott blir Jonathan varnad. - Åk inte till Dracula. Han jagar människor om natten, biter dem i halsen och dricker deras blod. Han är vampyr. Du kommer att dö. Många blir offer för greve Dracula. Några lyckas överleva och de gör allt för att få slut på det fruktansvärda. Johan Werkmäster har återberättat den hemska berättelsen om greve Dracula till lättläst svenska

Twilight av Meyer,. Kinsella, Sophie. Författare: Bram Stoker. Read PDF Mannen på taket / Lättläst. Dracula 24 november 2011 Klassiker This edition of Dracula by Bram Stoker features the original text,.

klo 16. Barn & Ungdom Deckare & spänning Engelskspråkiga Fantasy & SF Lättläst Noveller Romaner Språk & ordböcker.

Biblioteksida för utlåning av e-böcker och ljudböcker Det är en tacksam bok att läsa eftersom den är kort, lättläst och okrånglig. Lättläst. klo 13.