Isprinsessan / Lättläst

Isprinsessan / Lättläst
Antal sidor:
239
Kategori:
Författare:
ISBN:
9789170531361
Utgivningsdatum:
2007-09-01
Förlag:

Det är vinter i Fjällbacka. Kylan tränger in överallt. I ett badkar sitter Alexandra Wjkner, vackrast i Fjällbacka. Hon har många hemligheter och få riktiga vänner. En tunn hinna av is har bildats i badkaret. Alexandra har suttit där länge nu. Hennes hud börjar få en blåaktig ton. Blodet på hennes handleder har stelnat. Han smeker hennes arm. Kärleken har aldrig varit starkare. Hon är hans älskade, hans isprinsessa.

Åsa sandzén har återberättat Camilla Läckbergs succédeckare Isprinsessan till lättläst.

Av: Läckberg, Camilla Talbok med text Del 10 i Fjällbackaserien som börjar med Isprinsessan. Sök bland kurser. Av: Läckberg, Camilla Talbok med text Del 10 i Fjällbackaserien som börjar med Isprinsessan. Av: Läckberg, Camilla Talbok med text Del 10 i Fjällbackaserien som börjar med Isprinsessan. Av: Läckberg, Camilla Talbok med text Del 10 i Fjällbackaserien som börjar med Isprinsessan. Välkommen till ABF. Välkommen till ABF. Välkommen till ABF.